...στον πεζόδρομο της οδού Ακταίου, στο Θησείο, στον ίσκιο της Ακρόπολης, σ' έναν τόπο υψηλού κραδασμού, ιστορίας, μνήμης και πολιτισμού...

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
...όπου το ΕσωΘέατρο παρουσιάζει δικές του θεατρικές παραγωγές έχοντας ως βασική μέριμνα τη θέαση της «έσω πραγματικότητας».

2006-2008: ΕΓΚΛΗΜΑ & ΤΙΜΩΡΙΑ

Οι Παραστάσεις

timwria teaser

Περισσότερα...
 

Το Σημείωμα του Σκηνοθέτη

kalatzoΑνήκω στη γενιά που μεγάλωσε με το δέος για τα ογκώδη μυθιστορήματα του Τολστόι και του Ντοστογιέφσκι. Το «Έγκλημα και Τιμωρία» πήγαινε απαραιτήτως δίπλα στο «Πόλεμος και Ειρήνη» στη βιβλιοθήκη κάθε λαϊκού νοικοκυριού. Δεν ξέρω πόσοι άνθρωποι κατάφεραν εκείνη την εποχή να προχωρήσουν πέρα από την εικοστή σελίδα αυτών των αριστουργημάτων, είμαι όμως, σχεδόν βέβαιος ότι και μόνο η παρουσία τους σε κάποιο ράφι στο σαλόνι (περίπου όπως και το εικόνισμα της Θεοτόκου στο εικονοστάσι, δίπλα στα στέφανα του γάμου) ασκούσε πάνω τους τεράστια ψυχο-παιδαγωγική επίδραση: «Τα πάντα στη ζωή πάνε ζευγάρι. Ο πόλεμος που είναι κακός με την ειρήνη που είναι καλή. Το έγκλημα που είναι κακό, με την τιμωρία που είναι καλή.»

Έτσι γενικά κι αόριστα. Χωρίς διαβαθμίσεις, χωρίς εξαιρέσεις. Δεν αποκλείεται αυτή η υπεραπλουστευτική τακτοποίηση των πάντων κατά ζεύγη να οδηγούσε και στη συνήθεια να τοποθετούνται τα στέφανα στο εικονοστάσι: «Ο γάμος που είναι κακός -ή έστω, αναγκαίο κακό- δίπλα στη μητερούλα του θεού που είναι καλή και παρθένα.» Ίσως αυτή η τελευταία συσχέτιση να ήταν η αιτία που τρίτο βιβλίο στη σειρά, μετά τα προηγούμενα, ερχόταν πάντα «Η μάνα» της Περλ Μπακ!...

Περισσότερα...
 

Φωτογραφίες Παραστάσεων

foto

Για να δείτε ολόκληρη τη συλλογή φωτογραφιών από τις παραστάσεις και των δύο θεατρικών περιόδων πατήστε

Περισσότερα...
 

Κριτικές

Ν. ΛΥΓΕΡΟΣ

Η μαγική παράσταση του δραματοποιημένου μυθιστορήματος «Έγκλημα και Τιμωρία» του Ντοστογιέφσκι

Μία από τις πιο ισχυρές ικανότητες του μεγάλου Ντοστογιέφσκι είναι να δημιουργεί έναν ολόκληρο κόσμο με τις λέξεις του.

Στο θέατρο ΕΣΩΘΕΑΤΡΟ, η σκηνοθεσία του Καλατζόπουλου κατάφερε να αναδημιουργήσει μπροστά μας αυτόν τον κόσμο με τις εικόνες του. Η μουσική υπόκρουση γέμιζε ακόμα και το κενό του σκοταδιού. Όσον αφορά στο συμπληρωματικό της στοιχείο, το παράδειγμα της κορσικής μουσικής όταν το κείμενο αναφέρεται στο Ναπολέοντα, επαρκεί.

Περισσότερα...
 
STUDIO ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
STUDIO ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

(ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ)

...όπου το ΕσωΘέατρο προετοιμάζει αυριανούς ηθοποιούς, επιχειρώντας όχι μόνο να τους καταρτίσει επαρκώς, αλλά παράλληλα να τους καλλιεργήσει ψυχικά, ώστε πράγματι να «ποιούν ήθος» και να το διδάσκουν με τη στάση και το παράδειγμά τους.