...στον πεζόδρομο της οδού Ακταίου, στο Θησείο, στον ίσκιο της Ακρόπολης, σ' έναν τόπο υψηλού κραδασμού, ιστορίας, μνήμης και πολιτισμού...

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
...όπου το ΕσωΘέατρο παρουσιάζει δικές του θεατρικές παραγωγές έχοντας ως βασική μέριμνα τη θέαση της «έσω πραγματικότητας».

Βασική Βιβλιογραφία

  1. Ένας ηθοποιός δημιουργείται. Κωνσταντίνος Στανισλάβσκι. Εκδόσεις Γκόνης.
  2. Πλάθοντας ένα ρόλο. Κωνσταντίνος Στανισλάβσκι. Εκδόσεις Γκόνης.
  3. Η ζωή μου στην τέχνηΚωνσταντίνος Στανισλάβσκι. Εκδόσεις Γκόνης.
  4. Το σύστημα Στανισλάβσκι. Σόνια Μουρ. Εκδόσεις Παρασκήνιο.
  5. Βαχτάνγκοφ. Μαθήματα σκηνοθεσίας και υποκριτικής. Νικόλ Γκορτσάκωφ. Μεταφ. Ανδρέα Μανωλικάκη. Εκδόσεις Μέδουσα.
  6. Κείμενα για το θέατρο. Μέγιερχολντ. Εκδόσεις Ιθάκη.
  7. Μαθήματα για έναν επαγγελματία ηθοποιό. Μιχαήλ Τσέχωφ. Εκδόσεις Δωδώνη.
  8. Η τέχνη του ηθοποιού. Στέλλα Άντλερ. Εκδόσεις Ίνδικτος.
  9. Η ανοιχτή Πόρτα: Σκέψεις πάνω στην τέχνη και την πρακτική του θεάτρου. Πήτερ Μπρούκ. Εκδόσεις ΚΟΑΝ.
  10. Κάνουμε θέατρο για την ψυχή μας. Κάρολος Κουν. Εκδόσεις Καστανιώτη.
  11. Το σώμα μιλά - Ζητήματα ερμηνείας και έκφρασης. Λόρνα Μάρσαλ. Εκδόσεις ΚΟΑΝ.
  12. Ιστορία θεάτρου. Αλλαρντάις Νικόλ. Εκδόσεις Πνοή.
  13. Το τραγικό θέατρο στην Αρχαία Ελλάδα. H.C. Baldry. Εκδόσεις Καρδαμίτσα.
  14. Το αρχαίο δράμα. Αιμίλιος Χουρμούζιος. Οι εκδόσεις των φίλων.
  15. Η αρχαία ελληνική τραγωδία στο Εθνικό Θέατρο, Τόμος Α΄. Κατερίνα Αρβανίτη. Εκδόσεις Νεφέλη.
  16. Το αρχαίο δράμα για φυγόπονους σπουδαστές υποκριτικής. Τάσος Προύσαλης. Εκδόσεις ΕσωΘέατρο. Περισσότερα εδώ.
  17. Η κωμωδία του Αριστοφάνη. K.J. Dover. Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης.
  18. Ο ζωντανός Αριστοφάνης. Αλέξης Σολωμός. Εκδόσεις Πλειάς.
  19. Αριστοτέλους «Περί Ποιητικής». Εισαγωγή, σχολιασμός Ι. Συκουτρή. Ακαδημία Αθηνών.
  20. Το ζώον και το τέρας. Τάσος Λιγνάδης. Εκδόσεις Ηρόδοτος.
  21. Το ζωντανό θέατρο. Ελένη Βαροπούλου. Εκδόσεις Άγρα.

«… Ο Κουν μας σύστησε με την έναρξη των μαθημάτων στη σχολή τα βιβλία του Στανισλάβσκι που κυκλοφορούσαν τότε, «Ένας Ηθοποιός δημιουργείται» και «Πλάθοντας ένα ρόλο». Ήταν όπως έλεγε ο ίδιος, τα «ευαγγέλια» για το νέο ηθοποιό αλλά και για τους δόκιμους ακόμα. Για τον Κουν δεν σταματούσε ποτέ η παιδεία και η εκπαίδευση των ηθοποιών. Θεωρούσε ότι θα πρέπει να αισθάνονται μαθητές για να μπορούν να εξελίσσονται, να προχωρούν για το δικό τους καλό και για το καλό του θεάτρου…»

Από το βιβλίο του Γιάννη Μόρτζου «21 χρόνια με τον Κάρολο Κουν», εκδόσεις ΟΠΤΙΜΑ 92.

STUDIO ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
STUDIO ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

(ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ)

...όπου το ΕσωΘέατρο προετοιμάζει αυριανούς ηθοποιούς, επιχειρώντας όχι μόνο να τους καταρτίσει επαρκώς, αλλά παράλληλα να τους καλλιεργήσει ψυχικά, ώστε πράγματι να «ποιούν ήθος» και να το διδάσκουν με τη στάση και το παράδειγμά τους.