...στον πεζόδρομο της οδού Ακταίου, στο Θησείο, στον ίσκιο της Ακρόπολης, σ' έναν τόπο υψηλού κραδασμού, ιστορίας, μνήμης και πολιτισμού...

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
...όπου το ΕσωΘέατρο παρουσιάζει δικές του θεατρικές παραγωγές έχοντας ως βασική μέριμνα τη θέαση της «έσω πραγματικότητας».

Περιεχόμενα Βιβλίου: «Το Αρχαίο Δράμα...»

book cover bigΕισαγωγή στο αρχαίο δράμα
Το θέατρο ως τόπος θεάματος
Το θέατρο ως δράση
 • Η σχέση του θεάτρου με την θρησκεία - Ο θεός Διόνυσος
 • Κοινωνικοπολιτικές διαστάσεις του θεάτρου
 • Ο παιδευτικός χαρακτήρας του
Οι θεώμενοι τα δρώμενα

Τα είδη της δραματικής ποιήσεως:

Ι. Τραγωδία
Γένεση και εξέλιξη της τραγωδίας
Τα μέρη της τραγωδίας «κατά ποιόν»
Τα μέρη της τραγωδίας «κατά ποσόν»
Η ουσία της τραγωδίας
Οι μεγάλοι τραγικοί

Αισχύλος
Βίος Αισχύλου
Έργα Αισχύλου: Ικέτιδες - Πέρσαι - Επτά Επί Θήβας - Προμηθεύς Δεσμώτης - Αγαμέμνων - Χοηφόροι - Ευμενίδες

Σοφοκλής
Βίος Σοφοκλέους
Έργα Σοφοκλέους: Αίας - Αντιγόνη - Ηλέκτρα - Οιδίπους τύραννος - Οιδίπους επί Κολωνώ - Τραχίνιαι - Φιλοκτήτης

Ευριπίδης
Βίος Ευριπίδου
Έργα Ευριπίδου: Άλκηστις - Ανδρομάχη - Βάκχαι - Εκάβη - Ελένη - Ηλέκτρα - Ηρακλείδαι - Ηρακλής μαινόμενος - Ικέτιδες - Ιππόλυτος - Ιφιγένεια εν Αυλίδι - Ιφιγένεια εν Ταύροις - Ίων - Κύκλωψ - Μήδεια - Ορέστης - Ρήσος - Τρωάδες - Φοίνισσαι

ΙΙ. Κωμωδία

Αριστοφάνης
Βίος Αριστοφάνους
Έργα Αριστοφάνους: Αχαρνής - Ιππής - Νεφέλαι - Σφήκες - Ειρήνη - Όρνιθες - Λυσιστράτη - Θεσμοφοριάζουσαι - Βάτραχοι - Εκκλησιάζουσαι - Πλούτος

Οι άλλοι κωμικοί

ΙΙΙ. Σατυρικό δράμα

Η σύγχρονη διδασκαλία και οι δάσκαλοι του αρχαίου δράματος
Φώτος Πολίτης
Δημήτρης Ροντήρης
Κάρολος Κουν και Θέατρο Τέχνης

Σκέψεις για την μορφή, το περιεχόμενο και την εκφορά του λόγου στο αρχαίο δράμα

Ευρετήριο θεατρικών όρων, ονομάτων και έργων

Βιβλιογραφία

Κατάλογος εικόνων

ΓΥΡΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΔΩ.

STUDIO ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
STUDIO ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

(ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ)

...όπου το ΕσωΘέατρο προετοιμάζει αυριανούς ηθοποιούς, επιχειρώντας όχι μόνο να τους καταρτίσει επαρκώς, αλλά παράλληλα να τους καλλιεργήσει ψυχικά, ώστε πράγματι να «ποιούν ήθος» και να το διδάσκουν με τη στάση και το παράδειγμά τους.